Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Bike tuning centrum, zašle zboží spolu s 1 kopií dokladu o koupi (faktura) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím:
(v přiloženém listě s popisem závady).
Popis vady/závady výrobku napište na papír a přibalte ho k reklamovanému zboží.
Zboží prosím doručte/zašlete k reklamaci na adresu:
Bike tuning centrum
Masarykova 644
Rudná
25219
O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.
Bike tuning centrum.
Vše o nákupu |
Obchodní podmínky |
Reklamační řád |
Vrácení zboží |
Doprava a platba |
ZDARMA Doplňky ke kolu |
Proč kolo od nás |
Kamenná prodejna |
Dodací lhůta |
Pro zákazníky |
Nákupní košík |
Přihlásit se |
Registrace |
Katalog zboží |
Dodací lhůta |
Servis: 728 761 451 |
Servis jízních kol |
Servis kočárků |
Centrování motorek |
Rychlý kontakt |
+420 777 211 401 |
info.bike@seznam.cz |
Kontakty - Otevírací doba |
![]() |