Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Bike tuning centrum, zašle zboží spolu s 1 kopií dokladu o koupi (faktura) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím:
(v přiloženém listě s popisem závady).
Popis vady/závady zboží vyplňtě do protokolu reklamace ke stažení ZDE
Reklamační protokol naleznete také ve vašem e-mailu objednávky.
Zboží prosím doručte/zašlete k reklamaci na adresu:
František Faltus
Bike tuning centrum
Nerudova 704/4
Rudná
25219
Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku, nebo na poštu a výdejní místa !!!
Takové zásilky nepřebíráme.
Jestli zboží zasíláte Českou poštou, tak jedině "Balík do ruky"
O přijetí zboží do reklamace budete informováni mailem.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní
Děkujeme.
Bike tuning centrum.
upraveno: 1.3.2023